Gå til hovedindhold

Virale hits og bestilt angreb

Denne idé er en del af Cyber Security Challenge 2019

Ugh
Ugh
11. november 2019

Løsningen består af en kommunikationskampagne, tilhørende hjemmeside med test-funktionalitet for SMV’er og nødvendig information for at øge sikkerhedsniveauet for både ansatte og ejere.

I vores model skal der bruges penge til at producere filmene, annoncering på både sociale medier og i biografer. Der skal laves en PR-kampagne, der skal skabe omtale af problemstillingen i nationale medier. Endelig skal der laves en hjemmeside til formålet med NemLogin, test-funktionalitet og viden.

Filmene skal udkomme med et par måneders mellemrum. Vi håber gennem humor at gøre filmene til virale hits, så de får maksimal opmærksomhed.

Vi satser på at ramme et bredt udsnit af befolkningen, da der er over 300.000 SMV’er i Danmark med endnu flere medarbejdere. Hvis kampagnen rammer andre danskere, er det kun en fordel, da phishing er et generelt problem.

Kommentarer